Na czym polega pakietowanie?
Pakietowanie przesyłek polega na zapakowaniu w jedną kopertę kilku wydawnictw promocyjnych (sieci handlowych i/lub innych usługodawców) i wzbogaceniu takiego zestawu o dodatkowe próbki produktów lub kupony rabatowe. Tego typu zabieg łączenia kilku wydawnictw wraz z darmowymi próbkami lub kuponami rabatowymi silnie wpływa na skuteczność kolportażu tj. wzrost odsetka konsumentów gotowych otworzyć i przejrzeć przesyłkę.
Co cechuje pakietowanie?
Zajmujemy 1 miejsce na rynku pod względem jakości usług, która mierzona jest skutecznym i terminowym dostarczaniem przesyłek bezadresowych.
Co klienci robią z gazetką?
Zabieram
Wyrzucam
Co klienci preferują?
Wolę pakiet
Wolę gazetkę
Źródło:
Badanie na panelu Ariadna na ogólnopolskiej reprezentatywnej próbie liczącej N=1069 osób
Jak pakietowanie wpływa na skuteczność?
Czy klienci chcą dostawać pakiety?
TAK
NIE
NIE WIEM
Zabieg łączenia kilku wydawnictw wraz z darmowymi próbkami lub kuponami rabatowymi silnie wpływa na skuteczność kolportażu tj. wzrost liczby konsumentów gotowych otworzyć i przejrzeć przesyłkę.