Na czym polega pakietowanie?

 

Pakietowanie przesyłek polega na zapakowaniu w jedną kopertę kilku wydawnictw promocyjnych (sieci handlowych i/lub innych usługodawców) i wzbogaceniu takiego zestawu o dodatkowe próbki produktów lub kupony rabatowe. Tego typu zabieg łączenia kilku wydawnictw wraz z darmowymi próbkami lub kuponami rabatowymi silnie wpływa na skuteczność kolportażu tj. wzrost odsetka konsumentów gotowych otworzyć i przejrzeć przesyłkę.

Pobierz prezentację

Co cechuje pakietowanie?


Zajmujemy 1 miejsce na rynku pod względem jakości usług, która mierzona jest skutecznym i terminowym dostarczaniem przesyłek bezadresowych.

Co klienci robią z gazetką?


Zabieram
Wyrzucam

Co klienci preferują?


Wolę pakiet
Wolę gazetkę

Źródło:

Badanie na panelu Ariadna na ogólnopolskiej reprezentatywnej próbie liczącej N=1069 osób

Jak pakietowanie wpływa na skuteczność?


Czy klienci chcą dostawać pakiety?

TAK
NIE
NIE WIEM

Zabieg łączenia kilku wydawnictw wraz z darmowymi próbkami lub kuponami rabatowymi silnie wpływa na skuteczność kolportażu tj. wzrost liczby konsumentów gotowych otworzyć i przejrzeć przesyłkę.

Zaufali nam