Badania i analizy
Analiza podziału przestrzennego miasta, na terenie którego planuje się realizację akcji promocyjnych. Prowadzone przez nas badania uwzględniają
- rodzaj zabudowy
- liczbę odbiorców
- dokładną specyfikę poszczególnych rejonów oraz
Indeks Siły Nabywczej (całkowitą wartość towarów i usług, jakie ludność zamieszkała w danym obszarze może nabyć w ciągu roku).
Badania ankietowe
Realizowane na dowolnie określonej grupie docelowej, w każdym miejscu kraju (np. wśród klientów odwiedzających sklepy należące do zleceniodawcy). Wyniki każdego badania ankietowego są analizowane i przedstawiane w formie zbiorczego raportu.
Dodatek Direct Mail do magazynu Press
Prognozowany wskaźnik response rate dla przesyłek direct mail na 2020 r. wyniesie 9 proc. Dla porównania: 1 proc. dla promocji realizowanej przez e-mail lub social media, 0,3 proc. dla reklam online. Te i inne dane oraz przykłady wykorzystania w działaniach sprzedażowych (np. opis akcji direct mailowej Jaguara Land Rover) znaleźć można w dodatku poświęconym direct mail opracowanym i wydanym przez branżowy dwumiesięcznik Press wspólnie z Polskim Stowarzyszeniem Marketingu SMB. Dowiedz się więcej, pobierz pełną wersję dodatku.
POBIERZ DODATEK DIRECT MAIL Z MAGAZYNU PRESS
Wydatki na reklamę direct mail sukcesywnie rosną i prawdopodobnie w 2019 roku przekroczyły 0,5 mld zł., przewyższając tym samym wydatki na reklamę outdoorową – szacuje Poczta Polska.
Te i inne dane oraz przykłady wykorzystania w działaniach sprzedażowych (np. opis akcji direct mailowej Google’a) znaleźć można w dodatku poświęconym direct mail opracowanym i wydanym przez branżowy dwumiesięcznik Press wspólnie z Polskim Stowarzyszeniem Marketingu SMB.
Chcesz poznać więcej szczegółów? Pobierz pełną wersję dodatku.
Pobierz dodatek Direct Mail z magazynu Press
Badanie dyrektorów marketingu pracujących w sieciach handlowych 2019
Wspólni z agencją badawczą Nielsen zbadaliśmy grupę dyrektorów marketingu pracujących w sieciach handlowych.
Zdaniem badanych dyrektorów:
- gazetka promocyjna to najlepsza i najskuteczniejsza forma komunikacji z klientami jeśli kryterium jest realizacja celu sprzedażowego
- branże dla których papierowa gazetka to must have: artykuły spożywcze, meble i wyposażenie wnętrz
- jakość kolportażu jest jednym z 3 kluczowych czynników skuteczności działania gazetki promocyjnej
Wspólni z agencją badawczą Nielsen ustaliliśmy, że całkowita wartość sprzedaży dla rynku spożywczego wsparta gazetką wynosi
5 miliardów złotych rocznie
Chcesz poznać więcej opinii i szczegółów? Pobierz pełną wersję podsumowania badania przygotowaną przez Nielsena.
O badaniu
Badanie dyrektorów marketingu sieci handlowych zostało zrealizowane matodą IDI (indywidualne wywiady pogłębione, prowadzone osobiście lub w formie telefonicznej) w okresie czerwiec – wrzesień 2019 r. total N=6.
Celem badania było m.in. lepsze zrozumienie roli gazetek promocyjnych dla firm z branży retail, poznanie trendów w obszarze komunikacji marketingowej.
Rekrutowano osoby z ogólnopolskich sieci zajmujących się sprzedażą detaliczną, różnych kategorii produktów, od spożywczych poprzez kosmetyczno-chemiczne czy zajmujące się wyposażeniem domu. Osoby badane to zarządzający z dużym stażem zawodowym, najczęściej pracujący w obszarze marketingu od ponad 10 lat.