Co dalej z pakietowaniem?


--- INFORMACJA PRASOWA ---
 

Co dalej z pakietowaniem?

Pakietowanie – usługa polegająca na zapakowaniu wielu materiałów reklamowych w jedną przesyłkę i wzbogacenie jej o drobny upominek – miało zrewolucjonizować polski rynek dystrybucji gazetek. Czy tak się stało?

Za nami pierwsza pilotażowa edycja pakietowania w czterech miastach: Brodnicy, Bydgoszczy, Wałbrzychu i Gliwicach. Ta nowa na polskim rynku usługa dystrybucyjna spotkała się z bardzo dobrym odbiorem mieszkańców, co potwierdziły przeprowadzona przez nas ankieta, w której pytaliśmy o odbiór pakietowania przez konsumenta docelowego. Przytłaczająca większość, bo aż 95% respondentów, woli otrzymywać gazetki promocyjne w pakiecie. Dostajemy też bardzo dużo maili z pytaniem, dlaczego już nie ma pakietów – mówi Adam Puciata, prezes zarządu CTRL System.

CTRL System deklaruje, że będzie rozwijał usługę kolportażu ulotek w formie pakietów na polskim rynku. Firma zainwestowała w park maszynowy, a także usprawniła proces przygotowania i dystrybucji pakietów. Obecnie pakietowanie jest kontynuowane w Gliwicach i Brodnicy, ale firma liczy, że krok po kroku będzie docierać z pakietami również do innych lokalizacji w Polsce.

W tej chwili prowadzimy negocjacje z różnymi sieciami, którym proponujemy dystrybucję materiałów w formie pakietów. Nasza usługa jest nowa, a wszystko co nowe wywołuje niepewność. Nie dziwi nas zatem pewna powściągliwość firm we wprowadzaniu tego rozwiązania, ale wierzymy, że pakietowanie jest dobre zarówno dla odbiorców docelowych, jak i dla samych sieci – dodaje prezes Puciata.

W ramach pilotażu pakiety dystrybuowano przez miesiąc w czterech polskich miastach. Akcji towarzyszył konkurs dla odbiorców pakietów z bardzo atrakcyjnymi nagrodami.

Najważniejsze, że mieszkańcom spodobało się to rozwiązanie i jesteśmy przekonani, że już niedługo nasi Klienci przekonają się do wdrożenia kolportażu materiałów promocyjnych w formie estetycznych pakietów na polskim rynku. Pakietowanie to przyszłość bezadresowej dystrybucji materiałów reklamowych – mówi prezes Puciata.

 

* * *

CTRL System jest niezależnym operatorem pocztowym, który od dekady specjalizuje się w dostarczaniu materiałów marketingowych – takich jak gazetki firmowe i ulotki. CTRL System, z ponad 50% udziałem w rynku dystrybucji
bezadresowej

zajmuje pozycję lidera na rynku pod względem jakości usług, która mierzona jest skutecznym i terminowym dostarczaniem przesyłek bezadresowych.

CTRL System dystrybuuje ponad 140 mln materiałów reklamowych miesięcznie, poprzez 72 oddziały terenowe, zatrudniające ponad 3500 kolporterów. CTRL System pracuje dla największych krajowych i międzynarodowych sieci handlowych, a także dla lokalnych przedsiębiorstw.


 

Kontakt dla mediów:

Ewa Szul-Skjoeldkrona
tel. +48 502 179 440
e-mail: ewa.szul-skjoeldkrona@futurama.ci