Na czym polega pakietowanie?


Pakietowanie przesyłek polega na zapakowaniu w jedną kopertę kilku wydawnictw promocyjnych (sieci handlowych i/lub innych usługodawców) i wzbogaceniu takiego zestawu o dodatkowe próbki produktów lub kupony rabatowe. Tego typu zabieg łączenia kilku wydawnictw wraz z darmowymi próbkami lub kuponami rabatowymi silnie wpływa na skuteczność kolportażu tj. wzrost odsetka konsumentów gotowych otworzyć i przejrzeć przesyłkę.

Pobierz prezentację

Co cechuje pakietowanie?


Co Polacymówią o pakiecie?


Sonda uliczna, Polska – Gdańsk, wrzesień 2016

Co o pakietowaniumyśli się za granicą?


Sonda uliczna, Niemcy, październik 2016

Zajmujemy 1 miejsce na rynku pod względem jakości usług, która mierzona jest skutecznym i terminowym dostarczaniem przesyłek bezadresowych.

Co klienci robią z gazetką?


Zabieram
Wyrzucam

Co klienci preferują?


Wolę pakiet
Wolę gazetkę

Źródło:

Badanie „Detektor Opinii” Omnibus, październik 2016, n-1000 os., Ogólnopolski Panel Badawczy

Jak pakietowanie wpływa na skuteczność?


Czy klienci chcą dostawać pakiety?

TAK
NIE
NIE WIEM

Zabieg łączenia kilku wydawnictw wraz z darmowymi próbkami lub kuponami rabatowymi silnie wpływa na skuteczność kolportażu tj. wzrost liczby konsumentów gotowych otworzyć i przejrzeć przesyłkę.