Sieci handlowe chcą zmian w dystrybucji gazetek


W 2017 r. trudniej będzie o pojedynczą gazetkę reklamową czy też ulotkę promocyjną. Duże sieci handlowe poważnie rozważają dystrybucję swoich materiałów w innowacyjnej formie. Chodzi o tzw. pakiety, czyli estetyczne zbiorcze przesyłki reklamowe.

Pakietowanie przesyłek polega na zapakowaniu w folię kilku wydawnictw promocyjnych i wzbogacenie takiego zestawu dodatkowymi próbkami produktów lub kuponami rabatowymi. Wstępne zainteresowanie tym sposobem dystrybucji wyraził Media Expert. Co ciekawe, sieć planuje przygotować specjalne wydania swoich gazetek reklamowych na potrzeby tego sposobu dystrybucji.

Jesteśmy zainteresowani każdym rozwiązaniem, dzięki któremu można połączyć dotychczasowe funkcje gazetek z wygodą naszych klientów. Pomysł pakietowania jest na naszym rynku nowy, ale chętnie przeprowadzimy akcje testowe. – podkreśla Michał Mystkowski, rzecznik prasowy Media Expert.

Jak pokazują badania zrealizowane przez CTRL System pakiet jest wyraźnie lepiej postrzegany, niż pojedyncza gazetka czy ulotka. Niebagatelne znaczenie ma w tym wypadku estetyka dostarczenia materiałów reklamowych. Fakt ten przekłada się bezpośrednio na zachowania konsumenckie, tj. chęć zapoznania się z zawartością pakietu.

Promotorem i polskim pionierem pakietowania materiałów reklamowych, takich jak gazetki i ulotki, jest krakowska spółka CTRL System, krajowy lider kolportażu bezadresowego, dystrybuujący miesięcznie po 100 mln sztuk wydawnictw promocyjnych, bezpośrednio do naszych skrzynek pocztowych. – Po licznych rozmowach z naszymi klientami, ale i innymi potencjalnie zainteresowanymi, mamy głębokie przekonanie, że od pakietowania nie ma odwrotu. Ma po prostu więcej zalet niż wad – komentuje Adam Puciata, prezes zarządu CTRL System.

Według opinii przedstawicieli CTRL System nadchodzący rok będzie przełomowy dla kolportażu bezadresowego materiałów promocyjnych.

* * *

CTRL System jest niezależnym operatorem pocztowym, który od dekady specjalizuje się w dostarczaniu materiałów marketingowych – takich jak gazetki firmowe i ulotki. CTRL System, z ponad 50% udziałem w rynku dystrybucji
bezadresowej zajmuje pozycję lidera na rynku pod względem jakości usług, która mierzona jest skutecznym i terminowym dostarczaniem przesyłek bezadresowych.

CTRL System dystrybuuje ponad 140 mln materiałów reklamowych miesięcznie, poprzez 72 oddziały terenowe, zatrudniające ponad 3500 kolporterów. CTRL System pracuje dla największych krajowych i międzynarodowych sieci handlowych, a także dla lokalnych przedsiębiorstw.

Kontakt dla mediów:

Ewa Szul-Skjoeldkrona
tel. +48 502 179 440
e-mail: ewa.szul-skjoeldkrona@futurama.ci